Miért éri meg egy CRM rendszer bevezetése?
A gazdaságot a profitszerzés növeli. Ennél fogva, minden vállalkozásnak az a fő feladata, hogy a tőkét gyarapítsa és ezért bármit elkövethet. Az üzleti életben csak a bevétel számít, mert ennek hiányában stagnálás és lassú vagy gyors leépülés következik be. Ha valaki nem elég rámenős vezetőként, akkor a konkurencia el fogja happolni a vásárlókat a jobb ajánlatokkal. Éppen ezért üzletet indítani csak kellő megfontolással érdemes. Sajnos sokan pontosan ott rontják el, hogy erre nem figyelnek eléggé. Van egy remek ötletük és belevágnak hitelre felvett pénzből.
Az elégtelen piackutatás és a tapasztalat hiánya viszont gyors bedőlést eredményez. Érdemes mindent előre látni és rengeteget tervezni. Az értékesítés egy külön szakma, ami folyamatosan fejlődik. Az automatizálás hatalmas segítséget tud jelenteni ezen a területen belül. Ennek a fontosságát a Grantis is kiemeli. A Mini CRM, tehát Customer Relationship Managementet, azaz ügyfélkapcsolat-kezelés ma már rábízható bizonyos szinten szoftverekre.
Amikor egy cég bővül és már sok ügyféllel rendelkezik, akkor azoknak az adatait észben tartani, az ajánlatokat személyre szabni, időben elküldeni egyszerűen képtelenség papíralapú munkamenttel. Túl sok az adat, ami előny, mert ezekből lehet dolgozni, viszont hátrány is, ha valaki nem képes átlátni és kezelni azokat. Nincs más tennivaló, mint kihasználni a számítástechnika előnyeit. Így aztán mindig a tökéletes ajánlatot küldheted el a vásárlóidnak, akik örülni fognak, hogy gondolsz rájuk és gyakran még akkor is a Te üzletedet választják, ha lenne más alternatíva.
Természetesen az automatizálással az üzenetek, ajánlatok küldésén kívül, a projektmenedzsmentet, számlázást, marketinget és még más folyamatokat is egyszerűsíthetsz. Ami pedig hab a tortán, hogy mindezt távolról megteheted és az adatokat bármikor lekérhetd az ellenőrzés érdekében. Az ügyintézők sokkal lelkesebben fognak majd dolgozni, ami nagyban javítja a munkamorált. Itt az ideje élni a remek lehetőséggel és bevezetni azt az újítást a vállalkozásodba, amivel még dinamikusabban léphetsz előre a konkurenseiddel szemben, de vigyáz, nehogy mások megelőzzenek!