Irodák a megfelelő helyen a Regus központjaiban
Kétségtelen, hogy a központi elhelyezkedésű városrészek éttermei és kávézói gasztronómiai kínálatuk mellett kiváló közeget jelentenek az üzleti partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartásra. És amellett, hogy maguk az alkalmazottak is könnyebben meg tudják közelíteni munkahelyüket, a megbeszélésekre és tárgyalásokra érkező felek számára is nagy könnyebbséggel jár egy, például az Astoria, a Váci út vagy a Kossuth tér környékére megbeszélt üzleti találkozó. Azonban csak nagyon nehezen lehet találni a belvárosi városrészek albérletei között keresgélve ideális – a költség és az iroda jellege, területe szempontjából is megfelelő – irodahelyiséget.
Ha az Ön számára is fontos irodájának elhelyezkedése, de nem akar rengeteg időt és energiát tölteni a tökéletes iroda keresésével, a Regus 7 budapesti irodaközpontjának bérelhető munkahelyiségei ideális megoldást jelenthetnek.
A globális irodaszolgáltató cég bérelhető irodái azonnal költözhetőek, ízléses berendezéssel és teljes technológiai felszereltséggel vehetők igénybe, így a professzionális atmoszféra szinte azonnal „működésbe lép” majd.
A Regus által kínált irodamegoldások a rugalmas bérleti időtartamnak, a teljesen berendezett és technológiai eszközökkel felszerelt irodáknak, tárgyaló- és üléstermeknek, a magas szintű adminisztratív segítségnek, valamint a recepciós szolgálatnak köszönhetően azonnali üzleti jelenlétet és presztízst képesek teremteni bármely vállalkozásnak. Ha pedig otthonról dolgozik, de szeretne színvonalas üzleti címet, válassza a Regus virtuális iroda szolgáltatását – világszerte 300 helyszínen, 900 városban és összesen 120 országban.